بها تور اسپانیا ، به چه عواملی بستگی دارد ؟

مظنه تور‌ اسپانیا به عوامل مختلفی رابطه دارد . نرخ روز یورو ، بلیط رفت و برگشت هواپیما ، مهمانسرا موقعیت اقامت ، مقیاس شب ‌های اقامت و خدماتی که در تور وصول همگی می تواند نرخ تور اسپانیا را دستخوش تغییراتی درست می کند . شما برای 4 شب اقامت در اسپانیا الزاماً باید حدودا 690 یورو با اقامت در یک هتل 4 ستاره‌ هزینه بپردازید و مهم داشته باشید که به این خرج ، قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما همان افزایش خواهد شد ! ضمنا پرش های مستقیم تهران به مادرید و یا بارسلون ، از پرید های غیر مستقیم آن گران تر برایتان تماما می توان .

 

تورهای ترکیبی اسپانیا به چه صورت است ؟

ناحیه های زیبای اسپانیا از جمله بارسلون ، باعث تبدیل شده که علاوه ‌بر تور‌های‌ تک اسپانیا ، تورهای ترکیبی اسپانیا هم به حسن شهرت مختص ای برسد . در هر کدام از جال های ترکیبی اسپانیا ، شهرهای توریستی و جذابی همچون بارسلون ، مادرید ، زاراگوزا ، سویل ، کوردوبا ، مالاگا و . . . قرار داده شده شده است . کوتاه ‌ترین تور‌ اسپانیا آژانس سفریار ، ۸ روزه است که شما تمایل مندان در لیست جال های ترکیبی اسپانیا می ‌توانید در کنار شهر‌های خوشگل این دیار ، از کشور‌های حوزه‌ شینگن قبیل ایتالیا ، فرانسه ، پرتغال ، هلند ، سوئیس و . . . همچنین بازدید نمائید . بسیار تور‌های‌ ترکیبی اسپانیا در فصل بهار و تابستان افزون‌تر برگزار می ‌شوند و در فصل پاییز و زمستان به علت استقبال‌ کمتر مسافران به سفر ، این تله به صورت تک برگزار خواهد شد .

 

خوب ترین هنگام سفر به اسپانیا چه موقعی می باشد ؟

جالب است بدانید کامل فصول سال برای سفر به اسپانیا مناسب هستند . جشن ‌های شور انگیز ، سواحل دیدنی که در سطح جهانی محبوبیت ویژه ای دارند و شب زنده داریهای انسان ها اسپانیا و . . . همگی بخش دلایلی می باشد که شما می توانید 365 روز سال را با تور اسپانیا همراه شوید ، اما باز خالی از تفضل نیست بهترین زمان سفر به اسپانیا را بدانید .

اسپانیا دارای افزون بر 5 هزار مایل خط ساحلی شد که بهترین دوران بازدید از صخره‌های سنگی و رمل ‌های طلایی از ماه ژوئن تا اوت خواهد می باشد . مجدداً بهترین زمان بازدید از آب و هوای دلکش و پرسپکتیو زبکر و زیبای اسپانیا ، از ماه سپتامبر تا نوامبر گشت . در آخر نوامبر هم ، جشنواره خیلی خندان و محبوب " شاه بلوط " برگزار می ‌شود . از ماه مارس تا مه نیز تاپ ترین زمان برای پیاده روی ، دوچرخه سواری و اسب سواری در پیرامون کشور های مادرید و بارسلونا هست .

 

در تورهای اسپانیا سفریار چه خدماتی به شما نمایش خواهد شد ؟

با خرید دام اسپانیا ، یک سری فعالیت‌ها بر روی تور به شما ارائه می توان . منتها توجه داشته باشید که در یک پکیج مسافرتی امکان دارد تمامی خدمات به شما پدیدار نشود ! خدمات جال اسپانیا در آژانس سفریار به تعبیر تحت می‌ می بود :

اخذ ویزای شینگن اسپانیا (اقدام به صورت گروهی)

رزرو هتل با مهم به مدت زمان اتراق (بسته به خدمات تور انتخابی مقدور خواهد بود 4 یا 5 ستاره باشد)

رزرو بلیط رفت و مراجعت هواپیما (بدون توقف ، با یک توقف و یا با دو توقف)

گشت شهرنشین

تور‌ رئیس فارسی زبان

راهنمای محلی

ارائه بیمه مسافرتی با حداقل پوشش 30 , 000 یورو

گشت‌های آپشنال

 

بهتر می باشد چند ماه کنار سمت خرید تور‌ اسپانیا رفتار کنیم ؟

با توجه به پروسه اخذ ویزای اسپانیا ، خوب تر خواهد شد که حدودا بین 2 تا 3 ماه پیش از سفر برای خرید تور اسپانیا اقدام کنید . از این بازه زمانی ، حدودا 30 وقت برای وقت سفارت و حدودا 21 زمان برای دریافت پاسخ در نظر گرفته شده است .

 

معلومات مهم اسپانیا

 

مبلغ سفر به اسپانیا چقدر است ؟

سفر اسپانیا به صورت تنهایی برای شما مبلغ بالاتری خواهد داشت . هزینه پرواز شما بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تمام خواهد بود و همچنین برای اتراق حتما باید از ۳۰ یورو (در هاستل) تا ۵۰۰ یورو (در هتل‌های ۵ ستاره) به ازای هر شب بپردازید . به ازای هر روز نیز ۵۰ یورو هزینه خورد و خوراک دارید (متوسط رستوران ‌های معمولی) . به این مبلغ ها ، الزاماً باید هزینه حمل و جابجایی (حدود ۲ یورو به ازای هر پته تک سفره) و ورودیه جاذبه‌های گردشگری را هم افزون نمایید . ضمنا در تور گروهی اسپانیا جمع ‌بر داشتن مزیت ‌های بیشتر همچون : راهنمای همراه ایرانی زبان ، بیمه مسافرتی ، راهنمای بومی و . . . ، بسیاری از هزینه‌ها برای شما کمتر خواهد می باشد .

 

زمان زمان پریدن تهران تا اسپانیا چقدر است ؟

بستگی به اینکه شما با پرواز بی واسطه به اسپانیا سفر می کنید یا غیر مستقیم این مدت وقت متمایز خواهد می باشد ! حتی پکت به ناحیه مقصدتان هم زمان زمان متفاوتی در معبر خواهید بود . اگر شما عزیزان با یک توقف در مسیر به اسپانیا برسید ، طبیعتا مدت هنگام بیشتری را در راه خواهید بود ، چرا که شما چه در استانبول توقف کنید چه در دوحه و چه در شهر دیگر حداقل دو الی سه ساعت باید در فرودگاه امیدوار بمانید تا دوران پرش بعدی شما بشود .

اما مدت دوران پرواز دقیق از تهران به شهرهای اسپانیا به قرار زیر است :

تهران تا مادرید (پایتخت) : 6 ساعت و 10 دقیقه

تهران تا بارسلونا : 5 ساعت و 35 دقیقه

تهران تا والنسیا : 5 ساعت و 50 دقیقه

تهران تا مالاگا : 6 ساعت و 20 دقیقه

تهران تا مایورکا : 5 ساعت و 30 دقیقه

تهران تا گرانادا : 6 ساعت و 15 دقیقه

تهران تا بیلبائو : 6 ساعت

 

حمل و نقل در اسپانیا به چه مانند است ؟

تاکسیها در همگی شهرهای بزرگ اسپانیا در دسترس است و به ازای هر یک کیلومتر بین 1 -2 یورو هزینه در بردارند و اینکه مظنه ها در عصرها افزایش می یابد .

حمل و جابجایی عمومی : مادرید و بارسلونا دارای سیستمهای مترو پخش ای و خوبی هستند ، البته شهرهای والنسیا ، ساراگوزا ، بیلبائو و سویل هم سیستمهای مترو دارند . اگر میل استفاده از سیستم مترو را داشته باشید پته های 10 سفره در مادرید حدود 13 یورو است . این پته ها به صرفه می باشند .

اجاره اتومبیل : درصورتی‌که رانندگی می کنید و گواهینامه یا مجوز رانندگی بین المللی (IDP) را دارید بهترین گزینه دربست سواری است ! در بقیه هزینه تایید نوشته وسط المللی حدود 18 یورو است و برای یک سال پس از سرگذشت صدور (به افزون در 150 کشور) اعتبار دارا است و اجاره اتومبیل به حداقل 25 یورو در وقت نیاز دارد ، در کل این سبک مالی نیست .

 

بهترین هتل‌های‌ اسپانیا برای سکونت رویایی کدامند ؟

 

• Geran Melia Hotel

• Villa Magna Hotel

• Miguel Angel Hotel

• Melia Avenida Hotel

• Mercer Hotel

• Alma Hotel

• Catalonia Hotel

• Ayre Hotel Gran via

 

سابق بینی آب و هوای اسپانیا

 

آب و هوای دیار اسپانیا چگونه خواهد شد ؟

چگونگی آب و فلکی در کشور اسپانیا متغیر است و هر نشانه از این کشور آب و هوای منحصر به بشخصه را دارد . برخی از مناطق آب و هوای مدیترانه ای دارند برخی نقاط دیگر این شهر دارای آب و هوای کوهستانی یا اقیانوسی می باشد . به اضافه اینکه در جنوب شرقی اسپانیا تابستانها سوزان و زمستانها ملایم مدیترانه ای شده است .

 

بهترین هنگام سفر به اسپا‌نیا چه فصلی از سال شد ؟

اسپا‌نیا مشابه بسیاری از کشورها دارای آب ‌و هوای گرم و معتدل در نیمه اول سال و خنک و بارانی در شقه دوم سال می باشد و از آنجایی که این کشور علاوه بر گیرایی تاریخی سواحل بسیار رویایی و خوشگل دارد ، فصل تابستان را به طور قطع می‌ توان زیباترین زمان سفر به اسپا‌نیا برای لذت حمل کردن از سواحل و تفریحات ساحلی و آبی اسم برد . ولی نباید این مبحث را فراموش نمود که به دلیل استقبال گردشگران در تابستان از شهرهای بارسلون ، مادرید و کناره‌ها نرخ تورهای اسپا‌نیا به مراتب گرانتر خواهد شد . براین‌اساس با در نظر گرفتن ۲ صورت قیمت و آب ‌و اقلیم فصل بهار و آغاز پاییز بهترین زمان برای هجرت به اسپا‌نیا هستند .

 

مراحل پس‌انداز تور اسپانیا

 

مرحله‌ها رزرو تور اسپانیا به چه صورت است ؟

یکی از عوامل سودبخش در بها تور اسپانیا نحوه معامله آن است . شما به دو قیافه قادر خواهید بود تور موقع نظرتان را رزرو کنید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید‌ اینترنتی‌ . با خرید‌ اینترنتی می توانید در حداقل ترین زمان ممکن مقیاس بسیار زیادی از انواع جال ها را در تارنما های همگون با یکدیگر مقایسه دهید . شما با مقایسه تورهای اسپانیا در خرید اینترنتی‌ نه تنها می توانید در هزینه‌ هایتان صرفه جویی کنید ، بلکه این کار می تواند در بالا گرفتن حال سفرتان موثر‌ باشد . ضمنا در هنگام خرید به انجام آنلاین شما با افت قیمت زیادی در تور‌های‌ خارجی به مقصد اسپانیا نسبت به خرید حضوری روبرو خواهید شد . زیرا بیشتر آفرهای تور اسپانیا تنها برای فروش اینترنتی‌ لحاظ می شوند .

 

نکات مهم‌ پس از رزرو تور‌ اسپانیا چیست ؟

 

توجه داشته باشید که استرداد اتاق در اکثر هتل‌های‌ قاره اسپانیا در ساعت 14 و تخلیه‌ اتاق در ساعت 12 می باشد . بنابراین اگر به صورت در اینترنت از سایت ما تور‌ مورد‌نظر‌ خود را خریداری کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ بودن آن با وقت تحویل اتاق دقت‌ نمایید .

کلیه‌ خدمات‌ تورهای اسپانیا ما با خبر کامل از رعایت پروتکل‌های‌ بهداشتی با اقامتگاه مقصد ارائه خواهد شد . لذا برای افزایش سلامت‌ سفر‌ لازم‌ است خود نیز ملاحظات ملزم را در نظر داشته باشید .

حضور مسافر یک ساعت و نیم قبل‌ از زمان پرواز در فرودگاه الزامی است .

برای استفاده از پرواز‌ و پذیرش هتل تان ، ارائه کارتهای شناسایی و پاسپورت مهم الزامیست .

کنسلی تور‌های‌ اسپانیا در ایامی که تقاضای سفر به این مقصد بالاتر شد ، امکان پذیر نیست .

در تمامی مراحل سفر ، کارشناسان پشتیبانی ما هم همراه شما هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل از لحظه ورود به سایت تا تایم بازگشت از سفر می‌توانید‌ بدون نگرانی‌ و در هر ساعت از شبانه روز با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس حاصل دهید .

منبع : تور اسپانیا