قیمت تور سوئیس به چه عواملی بستگی خواهد داشت ؟

تعیین‌ نرخ‌ تور‌ سوئیس به عوامل متفاوتی ارتباط دارد ، مثلا‌ عواملی همچون نرخ‌ یورو ، هزینه بلیط هواپیما ، هتل محل اقامت‌ ، خدمات‌ اخذ روادید و کارها تور‌ همگی‌ هزینه‌ تور‌ سوئیس را دستخوش تغییراتی می کند . پول روادید و همان بلیط هواپیما‌ سوئیس با دقت نوسانات نرخ‌ ارز متغیر‌ می ‌باشد .

 

تورهای ترکیبی سوئیس به چه صورت است ؟

شهر‌های‌ توریستی و چشمنواز سوئیس علت شده که علاوه ‌بر تورهای تک سوئیس ، تور‌های‌ ترکیبی سوئیس همچنین در نرم افزار های سفر مجموعه شناسا گشت برای شما توجه مندان گنجانده شود . در هر نوع از تورهای سوئیس ، شهرهای ظاهر زیبای همچون : ژنو ، زوریخ ، اینترلاکن ، برن ، لوسرن ، لوگانو و . . . قرار داده میشود . کوتاه ‌ترین تور سوئیس شعبه نامی سیاحت ۵ صوم است و در لیست تور‌های‌ ترکیبی سوئیس شما می ‌توانید در کنار ناحیه های مهم این مملکت ، از دیار های ایتالیا ، آلمان ، هلند ، اتریش ، فرانسه و . . . هم بازدید نمایید .

به علت استقبال چشمگیر مسافران تور اروپا ، اکثر‌ تور‌های‌ ترکیبی سوئیس در فصل بهار و تابستان اجرا می‌ شوند . فصل پاییز و زمستان نیز طرفداران ویژه خودش را خواهد داشت و همیشه تورهای سوئیس به صورت تک اجرا‌ خواهد شد .

 

بهترین زمان رزرو تور سوئیس چه موقعی از سال خواهد بود ؟

تمام ماههای سال می تواند زمان خوبی برای سفر به سوئیس باشد ، اما زیباترین زمان سفر به سوئیس ، به برنامه‌ ‌ها و نشان سفر شما مسافران بستگی‌ دارد‌ . ژانویه و فوریه ، سردترین ماه ‌های سال در سوئیس است و شما نمونه برف ظاهر زیبای می بودید ! چنانچه علاقه ‌مند به ورزش ‌های زمستانی‌ خواهید بود ، باید ژانویه و فوریه به سوئیس سفر کنید .

همچنین بدو ماه مارس در سوئیس ، با شروع فصل بهار همراه است ، گرچه در این بازه زمانی کهسار های سوئیس با برف پوشیده‌ شده‌ شد ، منتها شما می‌ توانید در مناطق‌ گرمتر شروع‌ فصل بهار را شاهد باشید . در خاتمه ماههای آپریل و مه سوئیس پذیرای کمترین میزان گردشگران در طول سال بوده؛ اما جولای و آگوست شلوغ‌‌ ترین ماه‌های سال در سوئیس بشمار می روند .

خدمات تور سوئیس نمایندگی سفریار چیست ؟

اخذ ویزای شینگن سوئیس

بلیط‌ رفت و مراجعت هواپیما‌

ترانسفر فرودگاهی

اقامت‌ در هتل ‌های 4 ستاره‌ به همراه صبحانه (بسته به درخواست‌ متقاضی‌ هتل محل اقامت را می‌ توان تغییر‌ داد)

بیمه مسافرتی با لباس حداقل 50 بلبل یورو

گشت‌ شهری‌

تور لیدر فارسی‌ زبان

راهنمای محلی‌

 

چه مدت قبل از سفر به سوئیس باید برای خرید تور اقدام کنیم ؟

حدودا 20 وقت برای فرصت سفارت و 21 روز کاری برای جوابدهی ویزا در نظر بگیرید و بهترین روزگار خرید‌ تور‌ سوئیس ، میان 2 تا 3 ماه پیش از سفر به این کشور بوده است .

 

اطلاعات مهم کشور سوئیس

 

چه ایرلاینهایی از ایران به سوئیس پریدن دارند ؟

در در شروع بدانید که زمان پریدن سفر به سوئیس ، از آغاز تهران به منظور زوریخ بدون مکث 5 ساعت و 23 دقیقه است . شرکت ‌های هواپیمایی مختلفی از جمله ترکیش ایرلاینز ، قطرایرویز ، پگاسوس ، اتریش ایرلاینز ، امارات و لوفتهانزا به مقصد زوریخ و ژنو پرواز دارند ، گرچه تمام آنها دارای توقفهایی در کشور دیگری و به طور متوسط حدود 10 ساعت است . برای مثال پرش های ترکیش موقع های شنبه ساعت 3 و 10 دقیقه بامداد ، ساعت 7 و40 دقیقه صبح و 15 و 25 دقیقه بعدازظهر از قصد تهران به زوریخ با توقف‌ 10 ساعته وجود دارد . جهت تهیه‌ بلیط‌ سوئیس و بلیط ارزان زوریخ با هواپیمایی ترکیش ایرلاینز سفر کنید ، ولی گرانترین بلیط زوریخ به مقصد فرودگاه زوریخ مربوط به شرکت لوفتهانزا می باشد .

 

هزینه اقامت‌ در سوئیس چقدر است ؟

شهر سوئیس را بیشتر‌ با عنوان " بهشت کوکب زمین " ازش یاد می کنند و بدیهی است که هزینه‌ اقامت‌ در هتل‌‌‌هایش‌ ، بویژه در شهر‌های‌ بزرگ‌ آن بالا باشد که این هزینه‌ها با توجه به کلاس هر هتلی و امکانات و فعالیت‌ها آن متفاوت است . در زیر‌ سعی‌ کرده ایم متوسط هزینه یک شب اقامت‌ در هتل‌های شهر‌ زوریخ را برای شما گرد‌ آوریم :

اقامت در هتل یک ستاره : 90 فرانک

اقامت در هتل دو ستاره‌ : 130 فرانک

اقامت در هتل‌ سه ستاره : 170 فرانک

اقامت در هتل‌ چهار ستاره‌ : 230 فرانک

اقامت در هتل پنج ستاره‌ : 390 فرانک

همچنین‌ هزینه‌ اقامت‌ در خوابگاه شهرهای کوچک سوئیس برای هر شب چیزی حدود 30 فرانک سوئیس ولی در شهر‌های‌ بزرگ‌ 50 فرانک می باشد . باز هزینه یک اتاق دونفره برای هر شب 100 فرانک سوویس است که در قبل آن wifi و صبحانه رایگان هم ارائه می شود .

 

در سفر‌ با تور‌ سوئیس چه سیم کارتی بگیریم ؟

سوئیس ‌کام (Swisscom) ، سان ‌رایس (Sunrise) و سالت موبایل (Salt Mobile) ، سه اپراتور موبایل‌ در کشور‌ سوئیس هستند . سوئیس ‌کام با 6 .6 میلیون مشترک ، بزرگترین اپراتور این کشور گشت ، گونه ‌رایس حدود 2 .5 میلیون مشترک دارد و سالت موبایل‌ 2 .2 میلیون مشترک ! سیم کارت اعتباری سوئیس‌ کام که inOne شهرت دارد ، 19 .9 فرانک ارزش دارا است که 20 فرانک پشتوانه و 100 مگابایت اینترنت اولیه دارد .

ضمنا فروشگاه‌‌های‌ این اپراتور در فراوانی از مراکز خریداری ، سوپرمارکت‌ها و … نظر می‌شوند و برای خرید سیم کارت ، می بایستی ویزا همراهتان باشد . با پرداخت 2 فرانک در هر روز ، می‌ توانید بسته‌ نامحدود این سیم کارت را سخت‌کوش نمایید و ماهانه تا 10 گیگ اینترنت داشته باشید . علاوه بر پکیج نامحدود ، می‌ توانید بسته‌های روزانه‌ و ماهانه را روی این سیم کارت فعال کنید که بسته‌ 1 .5 گیگابایت 30 روزه‌ این اپراتور ، 19 .9 فرانک قیمت دارد .

 

جذب های گردشگری سوئیس کدامند ؟

شهر ژنو : بازدید از مقر سازمان‌ ملل‌ ، کلیسای نوتردام ژنو ، ساختمان برانزویک و فواره طبیعی دریاچه ژنو

شهر لوگانو : بازدید‌ از بافت قدیمی شهر ، کلیسای جامع سن لارنس ، دریاچه لوگانو

شهر‌ زوریخ : بازدید‌ از خیابان بانهوف مرکز تجاری و مالی شهر‌ ، کلیسای گروس مونستر ، بافت تاریخی‌ و قدیمی شهر و منطقه زوریخ برگ‌

 

 

شرایط آب و هوایی دیار سوئیس

 

آب و هوای سوئیس چگونه است ؟

سوئیس مرز بین آب و هوای خنک اروپای شمالی و آب و هوای گرم اروپای جنوبی می باشد و در حالی که خورشید در یک دره می درخشد ، امکان خواهد داشت در طرف دیگر کوه باران ببارد . در ضمن یک بامداد ابری نمی تواند مارک ای برای یک روز کامل از هوای بد هست ! شدنی خواهد بود طی یک ساعت سپس آسمان آفتابی و کیف بخش شود . به همین ترتیب محتمل می باشد که یک وقت قشنگ ناگهان ابری و بارانی شود و یا برعکس . . . در یک بیان ، هر چیزی در سوئیس ممکن شد !

 

کامل ترین روزگار سفر به سوئیس چه فصلی است ؟

بهترین زمان سفر‌ به سوئیس بین خرداد تا اواخر مرداد شده است . این وقت‌ از سال هوا‌ مطبوع‌ و آفتابی و بی‌گمان گران ‌ترین و پرجمعیت ترین ماه‌های سال برای مسافرت با تور سوئیس خواهد بود . درصورتی‌که با هوای خنک و نسبتا سرد سازگار هستید ، پیشنهاد انجام می دهیم پاییز زیبای زوریخ در آبان ماه را برای هجرت گزینش بکنید . اگر در فکر صرفه ‌جویی در هزینه‌ها می بودید ، زمستان بهترین و کم‌بها ‌ترین نوبت برای سفر به این سرزمین است؛ علاوه ‌بر اینکه زمستان ، بهترین فصل‌ برای دوستداران ورزش‌‌‌های‌ زمستان (علی‌الخصوص اسکی) است .

 

مراحل رزرو‌ تور‌ سوئیس

 

مراحل رزرو تور سوئیس به چه صورت شده ؟

یکی از عوامل موثر‌ در بها تور سوئیس نحوه خرید‌ آن است . شما به دو قیافه می‌توانید‌ تور‌ مورد‌ نظرتان را رزرو‌ کنید : 1 - خرید حضوری 2 - خرید اینترنتی . با خرید در اینترنت می توانید در کمترین روزگار ممکن مقدار بسیار زیادی‌ از انواع تور‌ها‌ را در سایتهای مختلف با یکدیگر مقایسه کنید . شما با مقایسه تورهای سوئیس در خرید اینترنتی نه تنها می توانید در هزینه هایتان صرفه‌جویی‌ کنید ، بلکه این کار می تواند در بالا‌بردن‌ کیفیت سفرتان موثر باشد . ضمنا در ساعت خرید به صورت اینترنتی شما با کاهش قیمت تور‌ مسافرتی سوئیس بسیاری در مقابل به خرید حضوری مواجه خواهید شد . زیرا بیشتر آفرهای تور سوئیس تنها برای فروش اینترنتی نظر می گردند .

 

نکات مهم پس از رزرو تور سوئیس یعنی چه ؟

 

مهم داشته باشید که تحویل اتاق در بیشتر هتلهای سوئیس در ساعت 14 و تخلیه اتاق در ساعت 12 می هست . بنابراین اگر به صورت آنلاین از سایت ما تور سوئیس خود را خریداری‌ کردید؛ حتما به ساعت بلیط و هماهنگ بودن آن با دوران تحویل اتاق دقت بکنید .

کلیه‌ خدمات تور‌ سوئیس ما با اطلاع کامل از رعایت‌ پروتکلهای بهداشتی‌ توسط‌ اقامتگاه مقصد ارائه خواهد شد . لذا برای زیاد سلامت سفر‌ لازم شده خودش نیز ملاحظات بایست را در نظر داشته باشید .

حضور مسافر یک ساعت و نصف قبل از زمان پرواز در فرودگاه الزامی می باشد .

برای بکارگیری از پرواز‌ و پذیرش‌ هتل تان ، ارائه‌ کارت‌های‌ شناسایی مهم الزامیست .

کنسلی تور سوئیس از تهران در ایامی که تقاضای سفر‌ به این مقصد بالاتر است ، امکان پذیر نیست‌ .

در تمامی مراحل سفر ، کارشناسان پشتیبانی ما نیز همراه شما هستند و در صورت بروز‌ هرگونه مشکل‌ از لحظه ورود به سایت تا زمان بازگشت از سفر‌ می توانید بدون نگرانی و در هر ساعت از شبانه‌ روز‌ با تلفن پشتیبانی 24 ساعته سفریار تماس‌ حاصل‌ نمایید 

منبع : تور سوئیس