آیا امکان خرید تور ارزان مارماریس نوروز 1401 وجود دارد؟

آژانس مسافرتی سفریار آریا با ارائه یک سفر ویژه نوروزی شرایطی را برای شما ایجاد کرده است که با کمترین هزینه کمترین لذت را از سفر مارماریس خود تجربه کنید. آژانس هواپیمایی سفریار به شما گردشگران عزیزی که در هنگام رزرو یا خرید تور مارماریس بهاره نوروزی و همچنین مارماریس داخلی برای ویزای عید بهترین انتخاب را دارند پیشنهاد می کند. همچنین توجه داشته باشید که قیمت سفر به مارماریس بسته به نوع ایرلاین، نوع هتل و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود. اما اگر به دنبال سفر ارزان تری به مارماریس هستید، پیشنهاد می کنیم با کارشناسان تور مارماریس در مجتمع مسافرتی سفریار تماس بگیرید تا با مشاوره صحیح بهترین تور را خریداری کنید.


بهترین زمان برای خرید تور نوروزی مارماریس چه زمانی است؟

از آنجایی که نمی توان پروازها و هتل های مارماریس را جداگانه خریداری کرد، بهتر است تورهای بهار مارماریس را 2 ماه قبل از سفر رزرو یا خریداری کنید.به یاد داشته باشید که هنگام خرید تورهای مارماریس نوروز 1401 حتما ترانسفر بین شهری تهیه کنید. علاوه بر این، با توجه به اینکه هر چه به نوروز نزدیک‌تر می‌شویم، هزینه تورهای مارماریس نوروز 1401 افزایش می‌یابد، پیشنهاد صفیارا جاه بهترین زمان برای خرید مسیر نوروزی مارماریس از اواخر ژانویه 1400 تا اوایل فوریه 1400 است زیرا گزینه‌های بیشتری برای خرید بلیط دارید. علاوه بر این و هتل ها، قیمت این دو عامل اساسی کمتر خواهد بود و شما عزیزان برای سفر به نوروز، سفر ارزان تری را خریداری خواهید کرد.

چه عواملی قیمت تورهای نوروزی مارماریس را تعیین می کند؟

قیمت تورهای مارماریس در نوروز 1401 به 2 عامل اصلی یعنی پرواز رفت و برگشت و اقامت در هتل بستگی دارد. قیمت تورهای نوروزی مارماریس نیز متاثر از تعداد روزهای اقامت، فصل سفر و خدماتی است که از آژانس دریافت می کنید. علاوه بر این، خطوط هوایی آسمان، ایران ایر، ماهان و سان اکسپرس همگی از تهران به مارماریس پرواز می کنند که باعث می شود پروازهای ایرانی برای شما مقرون به صرفه تر باشد. البته در تعطیلات نوروزی با توجه به افزایش سفرهای ایرانیان، این نکته را در نظر داشته باشید که هزینه تورها حداقل دو برابر می شود، اما اگر در لحظه آخر ارائه شود، می توانید به این شهر ساحلی جذاب بروید. قیمت پایین تر


در تور نوروزی مارماریس 1401 کجا اقامت کنیم؟

قبل از هر چیز باید بدانید که شهر ساحلی مارماریس به دلیل محبوبیتی که دارد، گردشگران زیادی دارد که به آن می آیند، بنابراین هتل های این شهر بسیار بزرگ هستند. در سفر به این مکان اکثر هتل های 4 ستاره و 5 ستاره را می بینید که عمدتاً هتل های ساحلی مارماریس هستند و بسته به نوع منطقه، امکانات و کیفیت هتل، قیمت های متفاوتی اعمال می شود.در زیر محبوب ترین و بهترین گزینه های اقامتی که بر اساس یک سایت رزرو معتبر رتبه بندی شده اند، آورده شده است. Blue Bay Platinum Hotel D-Resort Grand Azur Marmaris Green Nature Resort and Spa Hotel Grand Pasa Hotel Aqua Green Nature Diamond Hotel Sentido Orka Lotus Beach Ideal Prime Beach Hotel Ultra All Inclusive Casa De Maris Spa & Resort Hotel) هتل های الگانس بین المللی مارماریس گرند یازیجی کاخ مارماریس


تور مارماریس بهار 1401 با کدام خطوط هوایی؟

با خرید تور مارماریس با هواپیمایی آتا به ازمیر می روید و بعد از تقریباً 4 ساعت با ترانسفر زمینی به شهر مارماریس می رسید و در صورت انتخاب ایران ایر برای پرواز ابتدا و بعد از حدود ساعت 3:30 بامداد به دنیزلی خواهید رفت. به مارماریس خواهد رسید. با حرکت سان اکسپرس به ازمیر نیز سفر خواهید کرد و مانند حالت اول پس از 4 ساعت ترانسفر زمینی به هتل خود خواهید رسید. مسیر مارماریس با کشتی های ایران ایر، ایران ایرتور و فری برد در حال حاضر مستقیم بین تهران و ازمیر انجام می شود.

 

هوای مارماریس و نوروز چگونه است؟

آب و هوای بهاری مارماریس بسیار مطبوع و معتدل است. اوایل بهار بهترین زمان برای بازدید از مارماریس برای مسافرانی است که به دنبال شب‌های خنک و روزهای نه چندان گرم و مرطوب هستند.دمای هوا در روزهای اول بهار از 20 درجه سانتی گراد بالاتر نمی رود و در شب از 5 درجه سانتی گراد نمی رسد. البته با نزدیک شدن به ماه های نیمه بهار، دمای هوا افزایش می یابد و در اواخر بهار روزها و شب ها گرمتر می شود. همچنین نگران بارندگی های بیشتر نباشید، بهار مارماریس فصلی خشک و کم باران است.


تور نوروزی مارماریس را در چه مراکزی بخریم؟

مراکز خرید معروف مارماریس نتسل مارینا هستند که در منطقه بورلی هیلز با فضایی مجلل و فروشگاه ها، رستوران ها و کافه های با برندهای برتر با چشم انداز زیبا از بندر واقع شده اند. علاوه بر این، مرکز خرید پوینت سنتر دارای یک سینما، چندین فروشگاه بزرگ و جذاب، یک رستوران و یک مرکز بازی است. مرکز خرید تانساش مرکز خرید تانساش یکی دیگر از مراکز خرید معروف در شرق مارماریس است. مرکز خرید Icmeler، Karacan Karacan و GimaMall نیز مراکز خرید و سرگرمی هستند.


چگونه تور مارماریس نوروز 1401 سافاریار را رزرو کنیم؟

علاقمندان به رزرو یا خرید تورهای مارماریس در بهار 1401 می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن تور مورد نظر خود را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنند. آژانس مسافرتی سفریار با خرید تور کار را برای شما مسافران عزیز آسان کرده است و شما مسافران می توانید برای تهیه تور مارماریس عید نوروز خود از دو راه پیش بروید. یکی آنلاین که در آن با مطالعه تمامی مطالب منتشر شده برای همان تور و در نهایت پذیرفتن شرایط و ضوابط ما، به خرید آنلاین رفته و قرارداد آنلاین دریافت می کنید.روش دیگر این است که اگر به خرید آنلاین تور مارماریس نوروز 1401 ما دسترسی ندارید، کافی است با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای ترکیه مشاوره بگیرید و در نهایت با کارت و پرداخت خود اقدام کنید. تایید پرداخت و کارت عکس. ملی را از طریق واتس اپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظر خود را دریافت کنید. 

 منبع : تور مارماریس نوروز 1401