2- قیمت تور نوروز استانبول 1401 به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه تور استانبول عید 1401 به پارامترهای مختلفی از جمله بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، مدت اقامت، تاریخ سفر و خدمات تور شما بستگی دارد. ماهان، تابان، ایران ایر، ایران ایر تور، قشم ایر، اطلس ایر، پگاسوس، ترکی و ... از شهرهای ایران به مقصد استانبول پرواز می کنند و قیمت بلیط هواپیمای ایران ایر طبیعتا ارزانتر از ایرلاین های خارجی است. همچنین می‌توانید هتل‌های کم‌ستاره دورتر از مرکز شهر را انتخاب کنید و اقامتگاه ارزان است.
توجه: تفاوت قیمت تور نوروز استانبول با تور استانبول در سایر ایام سال به دلیل افزایش قیمت بلیط هواپیما رفت و برگشت و اقامت در هتل در استانبول در برخی موارد می تواند دو برابر شود!

3- بهترین زمان برای خرید تور استانبول نوروز 1401 چه زمانی است؟
توصیه سفریار به شما برای کنترل هزینه ها این است که 2 تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر بلیط رفت و برگشت خود را خریداری کنید. اگر می خواهید از 17 مارس تا 25 آوریل در استانبول باشید، نیمه دوم فوریه زمان خوبی برای خرید تور استانبول نوروز 1401 است.
اما اگر می‌خواهید در سال تحویل به همراه خانواده در ایران باشید، می‌توانید در اولین روز تعطیلات نوروزی عید 1401  استانبولی خود را رزرو یا خریداری کنید تا پنجمین روز از فروردین را جشن بگیرید. این مهم است که بدانید اگر بتوانید تا 9 فوریه، ازدحام جمعیت در تور استانبول صبر کنید، مهم ترین چیز این است که هزینه ها بسیار کاهش می یابد و می توانید با قیمت بهتر به تور بهار استانبول بروید.

4- آیا خرید ارزان قیمت استانبولی تور نوروزی در لحظه آخر امکان پذیر است؟
خوب، زیرا این تور ها معمولاً در مواقعی از سال که مسافران کمتری به استانبول هستند یا زمانی که چارتر کننده ظرفیت تور را با قیمت کمتری تکمیل نمی کند توسط آژانس ها و کارگزاران ارائه می شود.یافتن و خرید تور استانبول در لحظه آخر عید نوروز کمی سخت است اما غیرممکن نیست! شاید خوش شانس باشید، می توانید یک هفته تا یک روز قبل از شروع تور نوروز 1401 را با قیمت مناسب تری و در برخی موارد با 50 درصد تخفیف خریداری کنید! اما این مستلزم آن است که از قبل برای سفر خود آماده شوید.

5- تور Istanbul Spring 1401 با کدام خطوط هوایی کار می کند؟
خطوط هوایی استانبول تور با پروازهای مستقیم از تهران پگاسوس، ترکیه، ایران ایر، کیش ایر، قشم ایر، معراج، زاگرس و ماهان، پروازهای ویژه نوروز را ارائه می دهد.

6- آیا استانبول تور در نوروز برگزار می شود؟
به غیر از تور استانبول در عید 1401، تور استانبول نیز متقاضیان زیادی دارد. بنابراین این سفر نه تنها از تهران، بلکه از تور استانبول در شیراز و تور استانبول در تبریز و شهرهای دیگر ایران مانند اصفهان، بندرعباس، کیش، امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.
اما اگر به دنبال ارزانترین تور در نوروز 1401 استانبول هستید، زمین تور ممکن است بهترین انتخاب برای گردشگر عزیز شما باشد، توجه به این نکته ضروری است که این تور توسط مجهزترین اتوبوس VIP برگزار می شود. انجام تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای دریافت راهنمای کامل با مشاوران سفر یار آریا تماس بگیرید.

7- آیا اعیاد و جشن ها و مراسم نوروز استانبول را می شناسید؟
جالب اینجاست که با فرا رسیدن فصل بهار مردم ترکیه نیز فرا رسیدن نوروز را جشن می گیرند و مانند ایرانی ها در نوروز به دیدار یکدیگر می روند و میزبان با شیرینی از مهمانان پذیرایی می کند. ترکیه به گور خود می رود. لباس جدید برای مردن در نوروز.علاوه بر این با شروع سال جدید در بهار استانبول میزبان فستیوال های هیجان انگیز و شادی است که از جمله این جشن ها می توان به جشن های جالب زیر اشاره کرد:
• جشنواره بین المللی فیلم استانبول
مسابقات بین المللی تنیس زنان استانبول مسابقات قهرمانی تنیس WTA
جشنواره لاله استانبول

8- تور بهترین مکان برای اقامت در استانبول بهار 1401 چیست؟
علاوه بر اینکه استانبول به شما امکان تجربه مناظر جذاب و مکان های هیجان انگیز و آب و هوای دلپذیر را می دهد، ویژگی خاص و اصلی این شهر موقعیت مکانی آن است که بخشی از یک شهر اروپایی و بخشی دیگر از یک شهر آسیایی است.
اما برای داشتن یک سفر بی نظیر در نوروز ابتدا به یک هتل اقامتی مناسب نیاز دارید. در اینجا احساس راحتی می کنید، دسترسی آسان به مراکز خرید و مناظر جذاب شهر دارید و استانداردهای خود را رعایت می کنید. بهترین هتل های استانبول خیابان نوروز 1401 عبارتند از:
هتل تایتانیک در مرکز شهر
• هتل های پرمیوم استانبول
• هتل کاج استانبول
• Elite World Premier Hotel
• هتل نیو پلازا کریستال
• هتل ددمان استانبول
• هتل کوناک استانبول

9- نوروز استانبول 1401 هوا چگونه است؟
هوای نوروز 1401 استانبول بسیار مطبوع بود. باران در بهار زیاد شدید نیست و باد هم برای شما آزاردهنده نیست. بر اساس پیش بینی accuweather استانبول از 17 مارس تا 25 آوریل ابری و از 25 آوریل با بارش پراکنده شروع می شود اما از 11 آوریل مجددا ابری خواهد بود؛ بنابراین بر اساس این اطلاعات می توانید برنامه ریزی کنید و لباس های مناسب به همراه داشته باشید.10- در عید نوروز به کدام مراکز خرید استانبول برویم؟
خوشبختانه در ایام نوروز مغازه ها و مراکز خرید استانبولی در این مقصد محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کنند. نکته جالب خرید تور عید استانبول این است که می توانید اجناس و لباس های مورد نیاز خود را از بهترین برندهای دنیا تهیه کنید. بازار استانبول محبوب ترین و معروف ترین مرکز خرید شهر است و بدون شک اقلام زیادی را به عنوان سوغاتی و سوغاتی خریداری می کند، مراکز خرید دیگری که می توانید به آن ها بروید عبارتند از فروم مال، استانبول گرند جواهر و پالادیوم و غیره. بله.

کتاب تور استانبول نوروز 1401

1- چگونه می توان تور استانبول نوروز 1401 سفریار را رزرو کرد؟
علاقه مندان به رزرو یا خرید استانبول تور در بهار 1401 می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن تور تور مورد نظر خود را از طریق سامانه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار خریداری کنند. آژانس مسافرتی سفریار خرید تور را برای شما آسان می کند با بارگذاری تمام تور های خود در سایت خود، دو راه برای مسافران شما وجود دارد که تور استانبول خود را برای عید نوروز آماده کنند. یکی آنلاین، خرید آنلاین خود را ادامه دهید و با مطالعه تمام مطالب ارسال شده برای همان تور و در نهایت پذیرفتن قوانین و شرایط اعلام شده ما، قرارداد را به صورت آنلاین دریافت کنید.
روش بعدی این است که در صورت عدم امکان خرید آنلاین تور استانبول نوروز 1401 کافیست با نمایندگی تماس گرفته و از مسئول فروش تور در ترکیه مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را با کارت و فیش واریز و پرداخت نمایید. کارت عکس ملی را به واتساپ بفرستید و در نهایت قرارداد تور مورد نظر خود را دریافت کنید..

منبع : تور استانبول نوروز 1401