بهترین زمان خرید تور آنتالیا نوروز 1401 چه زمانی است؟


خوب بهترین و پرطرفدارترین زمان سفر به شهر زیبای آنتالیا برای تعطیلات عید از 26 اسفند تا 5 فروردین است و این بهترین زمان برای استفاده از بهترین هتل ها و امکانات و برنامه های جذاب تور آنتالیا نوروز 1401 است. بسته مسافرتی سفریار به شما پیشنهاد می کند 1 تا 2 ماه قبل از تاریخ سفر بلیط رفت و برگشت بخرید.
اما اگر می خواهید در سال تحویل در کنار خانواده خود در ایران باشید و هفته دوم را برای سفر انتخاب کنید، می توانید در همان روزهای ابتدایی نوروز، تور Antalya Spring 1401 خود را در پنجم فروردین برای ما خریداری کنید. . نکته مهم این است که اگر بعد از 9 فوریه به آنتالیا بروید، از ازدحام و هزینه های شما به میزان قابل توجهی کاسته می شود و می توانید تور آنتالیا را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری خریداری کنید.

قیمت تور آنتالیا نوروز 1401 به چه عواملی بستگی دارد؟


قیمت تور آنتالیا در نوروز همیشه نسبت به دیگر روزهای سال تفاوت های چشمگیری دارد به طوری که این اختلاف قیمت حدود 2 برابر بیشتر از سایر ایام سال است. این تفاوت قیمت به دلیل سیر پروازهای ایرانی و خارجی (ترکیه، اطلس گلوبال و ...) است، قیمت هتل های آنتالیا در این زمان از سال بالاتر از سایر عوامل مانند خدمات تور، روز تور، نرخ تور آنتالیا است. در عید 1401 نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد.

بهترین راه برای رسیدن به آنتالیا در نوروز 1401 چیست؟


• تور Antalya Air
محبوب ترین و راحت ترین راه برای سفر از تور آنتالیا به نوروز 1401 سفر هوایی تور به این مقصد است. لطفا توجه داشته باشید که ایران ایر، ماهان یا سایر ایرلاین های داخلی پرواز مستقیم به آنتالیا تور ندارند و باید چند ساعتی به صورت زمینی سفر کنید و اگر ترجیح می دهید بدون تاخیر چند ساعته سفر کنید، می توانید تور بلیط آنتالیا را خریداری کنید. به تل آویو، سان اکسپرس، ترکیه و پگاسوس.

• تور زمینی آنتالیا
در سال های اخیر زمینی آنتالیا تور نیز متقاضیان زیادی برای نوروز داشته است و به همین دلیل مجموعه توریستی سفریار به همراه تور ایر نیز تور های زمینی آنتالیا را برای نوروز 1401 ارائه می دهد که یک سفر تور با اتوبوس های VIP است که دارای امکانات و امکانات عالی هستند. راحت همچنین این تور های زمینی مخصوص مسافرانی است که می خواهند با ارزان ترین روش به آنتالیا سفر کنند و از دیگر تور های ارزان آنتالیا می توان آنتالیا تور از تهران، آنتالیا تور از شهرهایی مانند تبریز، اصفهان و شیراز را نام برد... نیز ذکر شده است.

چه جاهای دیدنی آنتالیا در نوروز ارزش دیدن دارد؟


آنتالیا مملو از مکان های تاریخی و تاریخی است و این مکان مکانی عالی برای گشت و گذار به حساب می آید. با این حال همه جاذبه های این شهر تاریخی نیستند و این شهر جاذبه های شگفت انگیزی نیز دارد تا لحظاتی فراموش نشدنی را در هوای بهاری تجربه کنید. پس اگر برای نوروز تور آنتالیا خریده اید، سفر خود را با لیستی از بهترین جاذبه های گردشگری آنتالیا که در زیر به آن اشاره می کنیم، آغاز کنید.
• کالیچی
• موزه آنتالیا
• مناره جولیوس
• آدریان
• آسپندوس
• قمقمه

بهترین مراکز خرید آنتالیا برای سفر با تور نوروز آنتالیا کدامند؟


شهرت مراکز خرید آنتالیا در نزدیکی استانبول در دنیا گردشگران زیادی را برانگیخته است تا با تور عید 1401 به آنتالیا بروند و بدون شک با ورود به این شهر ساحلی ترکیه زمان زیادی را برای خرید از مراکز خرید آنتالیا صرف خواهید کرد. از معروف ترین و بهترین مراکز خرید آنتالیا می توان به مرکز خرید تریسیتی، مرکز خرید بلک و مرکز خرید مارک اشاره کرد. علاوه بر این، حراج های زیادی در ایام مختلف سال در آنتالیا برگزار می شود که می توانید با تور Antalya Bahar از مزایای ویژه این حراج ها بهره مند شوید.

در ایام نوروز در کدام هتل های آنتالیا اقامت کنیم؟


در تعطیلات عید قربان، هتل های آنتالیا بهترین مکان برای مسافرانی خواهد بود که به نوروز می رسند. توجه داشته باشید که قیمت هتل در آنتالیا به خدمات آن نیز بستگی دارد. اگر ترجیح می دهید نزدیک به ساحل لارا بمانید، پیشنهاد می کنیم هالیدی این آنتالیا و هتل لارا و کلاب سرا را برای اقامت خود انتخاب کنید.
اگر به دنبال دیگر هتل های لوکس و 5 ستاره آنتالیا هستید، می توانید هتل Orange County Belek Antalya، Fantasia Deluxe Hotel Antalya و Granada Luxury Beach Alanya را بیابید. هتل آنتالیا) و.اقامت رویایی خود را انتخاب کرده و تجربه کنید.

هوای آنتالیا برای نوروز چگونه است؟


در فصل بهار میانگین دمای شهر به 21 درجه سانتیگراد می رسد که البته در ابتدای فصل نزدیک به 10 درجه و در پایان فصل به 31 درجه می رسد. زمان خورشیدی به 11 ساعت در روز افزایش می یابد و دمای آنتالیا در این فصل به آرامی در حال گرم شدن است، رطوبت هوا افزایش می یابد و دمای آب به تدریج برای شنا مناسب می شود.

رزرو تور آنتالیا نوروز 1401

چگونه می توان تور آنتالیا نوروز 1401 سفریار را رزرو کرد؟


شما علاقمندان به رزرو یا خرید تور در آنتالیا برای بهار 1401 می توانید به راحتی و به سرعت سفر تور مورد نظر خود را در سامانه رزرو آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار آریا خریداری کنید. آژانس مسافرتی سفریار خرید تور را برای شما همسفران عزیز با آپلود تمامی تور در سایت خود آسان کرده است و شما مسافران می توانید از دو طریق شروع به تهیه تور آنتالیا خود برای نوروز کنید. یکی آنلاین، پس از خواندن تمام مطالب ارسال شده برای همان تور و در نهایت موافقت با شرایط و ضوابط ما، به خرید آنلاین بروید و قرارداد را آنلاین بگیرید.
روش بعدی این است که در صورت عدم دسترسی به خرید آنلاین تور آنتالیا نوروز 1401 کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تور در ترکیه مشاوره بگیرید و در نهایت کارت مبلغ را پرداخت کنید. و رسید واریزی و کارت عکس.ملی را در واتساپ بفرستید و در نهایت قرارداد تور مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع : تور آنتالیا نوروز 1401