راه های سفر به قشم در تورهای نوروزی 1401 کدامند؟


برای سفر با تور قشم عید می توانید به دو صورت هوایی و زمینی اقدام نمایید که در گزینه تور هوایی قشم شما مسافران از تمامی شهرهایی که به مقصد فرودگاه بین المللی قشم پرواز دارند، می ‌توانید خود را به قشم برسانید. در حال حاضر:
•    پرواز قشم از شهرهای تهران، شیراز، اصفهان و مشهد و... برگزار خواهد شد.
•    زمان پرواز از تهران تا قشم 1 ساعت و 55 دقیقه می باشد.
•    پرواز قشم از مبدا تهران همه روزه برگزار می ‌شود.
در تور زمینی قشم هم این امکان را دارید که از مبدا تبریز، تهران، مشهد، اصفهان یا یکی از شهرهایی که در مسیر خط آهن بندرعباس قرار گرفته اند، با قطار خود را به بندرعباس برسانید و سپس از طریق اسکله شهید حقانی بندرعباس و با شناورها (لنج‌ ها) به اسکله شهید ذاکری قشم بروید و وارد جزیره زیبای قشم شوید.
•    زمان حرکت قطار: همه روزه در ساعات مختلف روز از تهران برگزار می شود.
•    زمان سفر دریایی از بندرعباس به قشم: 40 تا 60 دقیقه است.

 

 پروازهای تور قشم عید 1401 با چه ایرلاین هایی انجام می شود؟


تورهای هوایی قشم بر اساس تاریخ پرواز و مبدا حرکت مسافر و نیز نوع هتل محل اقامت مسافر با نرخ های متفاوتی ارائه میشوند. همچنین پروازهای قشم را ایرلاین هایی همچون قشم ایر، وارش، تابان، معراج و ایران ایر اجرا می ‌کنند که قشم ایر و ایران ایر جزو پرواز های محبوب و پرطرفدار مسافران تور نوروزی قشم بشمار میروند.

 

بهترین زمان خرید تور نوروز قشم 1401 چه زمانیست؟


اگر مشکلی برای شروع سفرتان در اواخر اسفند ماه ندارید، بهتر است تور قشم نوروز خود را برای قبل از عید رزرو یا خریداری کنید و اگر برای هفته ابتدایی فروردین ماه به قشم می روید، باید بدانید که در این بازه زمانی جزیره‌ قشم بسیار شلوغ و پر از گردشگر است. به همین علت پیشنهاد آژانس سفر یار به شما علاقه مندان این است که 3 تا 4 هفته قبل از سفرتان و درست قبل از اینکه همه اتاق ‌های هتل‌ های این مقصد پر شوند، اقدام به رزرو تور قشم کنید. 
اگر هم ترجیح می دهید هفته دوم فروردین به قشم سفر کنید، در هفته اول فروردین ماه جهت خرید یا رزرو تور نوروزی قشم اقدام نمایید. همچنین سفر در هفته دوم نسبت به هفته اول برایتان ارزان ‌تر تمام می شود و نکته مهم اینجاست که در تعطیلات عید که تقاضا برای سفر به قشم بسیار زیادتر از دیگر ماه های سال است انتظار قیمت پایین را نداشته باشید.

 

از کدام شهرها تور قشم نوروز 1401 برگزار می شود؟


تورهای هوایی قشم با پروازهای چارتری و سیستمی همه روزه از تهران به قشم و در روزهای مختلف از شیراز به قشم، از اصفهان به قشم، از کرمان به قشم، از تبریز به قشم، از کرمانشاه به قشم، از بندرعباس به قشم، از بوشهر به قشم، از رشت به قشم، از ساری به قشم و سایر فرودگاه های ایران برگزار می شود و بیشترین تورهای این مقصد به صورت هوایی با بهترین پروازها و اقامت در برترین هتل های قشم برنامه ریزی شده است.

 

چرا تورهای مسافرتی قشم در ایام عید بسیار گران تر می شوند؟


خوب طبیعتا در ایام تعطیلات به ویژه عید نوروز، طیف وسیعی از افراد اقدام به سفر می کنند که به همین دلیل تمام ایرلاین ها و هتل ها قیمت های خود را افزایش می دهند. به این بازه زمانی در اصطلاح " High season " گفته می شود. چنانچه قصد دارید با این افزایش نرخ تور نوروزی قشم روبه رو نشوید، این امکان برای شما مهیاست که چند ماه زودتر اقدام به رزرو تور قشم از آژانس هواپیمایی سفریار کنید، در این شرایط براحتی می توانید هتل های بهتر و ایرلاین های مناسب تری را نیز پیدا کنید.

چه تفریحات هیجان انگیزی را در تور قشم بهار 1401 می توان تجربه کرد؟


در تور قشم ویژه عید نوروز شما علاقه مندان می ‌توانید از مراکز تفریحی و تفریحات هیجان انگیز دریایی و ساحلی از جمله پاراسل، فلای ‌بورد، شاتل سواری، غواصی، کایت بوردینگ، بیگ‌ بال، اسکوتر زیردریایی، کشتی تفریحی، جایروکوپتر، شتر سواری و سافاری و... نهایت لذت را ببرید. البته این امکان را هم دارید با یک تیر دو نشان بزنید و به بازدید از جزایر ناز و دیگر تفریحاتی که در این جزایر برای شما مسافرین تعبیه شده استفاده کنید.

 

در سفر با تور نوروزی قشم از کجاها خرید کنیم؟


اگر قصد خرید از قشم در نوروز 1401 را دارید بهتر است یکی از مراکز خرید معروف قشم همچون: بازار قدیم، بازار ستاره، بازار پردیس، مرکز خرید مرجان (لولو سنتر قشم)، مجتمع تجاری سیتی سنتر، مرکز خرید آتلانتیس در قشم و مجتمع تجاری دریا، مجتمع تجاری پرشین گلف، بازار قدیم درگهان، پاساژ ایران زمین، بازار زمرد، مجتمع تجاری مروارید، مجتمع تجاری دو دلفین، مجتمع تجاری نور، مجتمع تجاری اطلس، بازار نخل درگهان، مجتمع الماس و قشم پلازا در درگهان را برای خرید انتخاب نمایید.

 

آب و هوای قشم در نوروز 1401 چگونه است؟


جزیره کیش در فصل بهار و به خصوص اوایل فروردین ماه و تعطیلات عید، آب و هوایی بسیار لذت بخش، خنک و مطبوعی دارد. رطوبت هوا نیز در این بازه زمانی بسیار پایین است که البته با نزدیک شدن به تابستان، بر میزان آن افزوده میشود. اما نباید نگران دما و رطوبت هوای قشم در ایام عید باشید، البته آسمان قشم در این روزها امکان دارد گاهی ابری و حتی بارانی باشد. 

 

 مناسب ترین هتل های قشم جهت اقامت در نوروز 1401 کدامند؟


در ابتدا لازم است بدانید که کیفیت هتل ‌های قشم به اندازه هتل‌ های کیش نیست؛ اما با کمی تحقیق و بررسی میتوانید چندین هتل مناسب جهت اقامت در تور عید قشم رزرو کنید. از جمله هتل‌ های پرطرفدار و خوب قشم می ‌توان به: هتل آتامان، هتل ارم، هتل بهشت، هتل آرتا، هتل فولتون، هتل بوتیک ایرمان، هتل فلامینگو و هتل سینگو اشاره نمود.

رزرو تور قشم نوروز 1401

 

نحوه رزرو تور مشهد نوروز 1401 سفریار به چه صورت می باشد؟


شما علاقه مندان به رزرو یا خرید تورهای قشم ویژه بهار 1401 می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از سامانه رزرواسیون آنلاین 24 ساعته در صفحه اصلی سفریار خریداری نمایند. آژانس مسافرتی سفریار با بارگذاری تمام تورهای داخلی خود در وبسایت خود برای شما همسفران عزیز مسیر خرید تورها را راحت تر کرده و شما عزیزان می توانید به 2 روش برای تهیه تور عید نوروز خود اقدام نمایید. یکی به صورت آنلاین که با خواندن تمام مطالب گذاشته شده برای همان تور و در نهایت قبول شرایط قوانین و مقررات ما برای خرید آنلاین خود اقدام نمایید و قرارداد را به صورت آنلاین دریافت کنید.
روش بعدی هم به این صورت است که اگر دسترسی به خرید آنلاین تور نوروز 1401 ما ندارید، تنها کافیست با آژانس تماس بگیرید و از مسئول فروش تورهای داخلی مجموعه مشاوره بگیرید و در نهایت مبلغ را کارت به کارت کرده و فیش واریزی و عکس کارت ملی را داخل واتس آپ ارسال کنید و در نهایت قرارداد تور مورد نظرتان را دریافت نمایید.

 

منبع : تور قشم نوروز 1401